2010.11.17.
11:46

Írta: Gellén László

Vásárcsarnok – ahol Nyugat és Kelet összeér

Míg a nyugati turisták a kelet-európai ízekkel ismerkedtek a Vásárcsarnokban, addig én szorosabbra fűztem a barátságomat a nyugati hamburgerrel.

 

 

Az étkezdesor végén egy tűzforró platnin sütik a hamburgerhúsokat. A látványtól és az illattól azonnal összefutott a nyál a számban. Volt is rá ideje, mert legalább 10 percig hallgattam a hús sercegését.

 

 

Utólag rájöttem, hogy ez is üzleti fogás: míg egyre éhesebben vártam az ebédre, a pult mögötti néni szép sorban kérdezgette, hogy mit kérek még a szezámos zsemlébe. Tudatos vásárlóként nem hagytam magam megvezetni, de így is rábeszélt két szelet baconre meg egy kis sajtra. A dupla húsba már nem mentem bele, de a végeredmény így is életem legnagyobb burgere lett. Ahogy néztük egymást, egyáltalán nem volt egyértelmű, ki kit fog megenni.

 

 

De ugye nemcsak a mennyiség, hanem a minőség is. A zöldségek frissek voltak, és a káposztasalátával sem volt baj, ám amíg újabb feltétekre próbáltak rábeszélni, kicsit odapörkölődött a hús. A füstös íz megadta volna a grillhangulatot, de közben sajnos ki is száradt a husi. Mustárral azért lecsúszott. Az ezerkétszázas árba beletartozott az a tizennégy szalvéta is, amit a széteső hamburgerből csöpögő mustár/ketchup/majonéz arcról és alkarról való eltávolítására használtunk. Összességében kiadós és kellemes volt a burger, de a méretén túl semmi extra.

 

A multikulti jegyében nyugatról keletre váltottam, viszont a desszertnek választott baklavával nagyon melléfogtam. Száraz volt és talán kókuszos, de ebben még most sem vagyok biztos. Egy fagyi jobban esett volna. Na, majd legközelebb.

 

 


5 komment

Címkék: büfé hamburger vásárcsarnok baklava

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrokommando.blog.hu/api/trackback/id/tr842454546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

strd 2010.11.17. 12:23:08

1200 egy hamburgerért? háát, ennél tudok jobb lehetőséget. pl.: www.araz.hu/index.php/deli-menu.html itt is 1200 egy menü, és még egy limondádé is jár mellé

Gellén László 2010.11.17. 20:32:11

@strd: 1200-ból tényleg össze lehet hozni egy kiadós ebédet főétellel, desszerttel, üdítővel is akár. Sokallottam én is az árát, de elragadott a látvány. Arról nem is beszélve, hogy élmény megküzdeni egy ekkora szörnnyel.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2010.11.17. 21:32:24

szoktunk itt mi is kajalni, a dupla hambi na az mar kihivasokkal teli, a végére már folyik csopog mindenhol, ja és persze akkorára tátani a szadat sem egyszeru... :)

Párniczky Ádám 2010.11.20. 14:27:12

@speed: wooow, dupla megaburger? ha a kommenteknél is lenne "kipróbálnám" gomb, klikkelnék :)

babsz 2010.12.07. 16:52:08

fú, de ocsmányul néz ki
süti beállítások módosítása