2010.11.15.
15:04

Írta: Borsos Ágnes

Csapatépítés a Vásárcsarnokban

Az előzetes találkozónkon mi gasztrokommandósok maradéktalanul egyetértettünk abban, hogy jót falni egy kifőzdében vagy egy pecsenyésnél közelebb hoz majd minket egymáshoz. Remek alkalom, hogy megfigyeljük, hogyan és mit eszik a másik, kíváncsi és/vagy szigorú-e, vagy csak nagyon éhes.

 Én már előző este elhatároztam, hogy kolbászt és hurkát fogok enni fehér kenyérrel, ennek fényében választottam ki a megfelelő standot: Halsütő büfé. Véres hurka, kolbi, csípős és nem csípős savanyúság, kenyér, mustár és a fertőtlenítéshez egy üveg kóla. Ezerhétszá’.

Műanyag kés és villa a kézbe. Csiszatolom a hurkámat, mindhiába. Ekkor felkészült gasztrokommandós barátom, Laci, átnyújtotta minőségi evőeszközkészletét, örömmel vágtam hát neki és bele újra. De a hurka csak porladt, porladt, vágni nem lehetett. Valahogy mégis célba jutott, ami számomra siker, a készítőjének viszont teljes kudarc. Rossz volt. Íztelen és száraz. Váltok a kolbászra, ezt már vágni is lehetett, és nem is volt rossz az íze. Körülbelül az, amire számítottam, mustárral és kenyérrel betoltam.

Aztán őrületesen megéheztem valami édesre: vissza a Kedvenc rétesem boltja Kft. standjához, és már hintettem is a porcukrot a meggyes-mákos rétesre. Sajnos nem volt friss, meggyet is csak nyomokban tartalmazott, és száraznak is ítéltem. A szörnyű felismerés csak ezután jött: kicsit viharvert mákos rétesem ijesztő hasonlóságot mutatott porladó véres hurkámmal.

A sokk után diszkréten hurkát böfögve sétáltam el, szembeköpve egyhetes imidzsemet, miszerint én volnék a csapat legbájosabb tagja.

 


3 komment

Címkék: büfé kolbász hurka vásárcsarnok meggyes mákos rétes

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrokommando.blog.hu/api/trackback/id/tr872450215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2010.11.17. 21:36:07

ebben a sorrendben mi is szoktunk ebédet tolni, hát valoban a kolbi+hurka nem mindig a legjobb, dehát ez is tobb, mint a semmi a korporét ebédnek :) a naphalat szoktam még tolni hasábbal, az meg az olajtemető, de utána legalább megvan a délutáni kóma. a rétes pedig jól jön, ha netán nem laktunk jól :)

Borsos Ágnes 2010.11.18. 11:19:50

Boldoggá tesz, hogy más is végigette már ezt a pazar menüt, felépült a kómából, sőt, hozzászól a témához, remek, remek:)

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2010.11.19. 11:57:23

Mi az hogy :P amugy pont tegnap voltunk ott megint, a kolbasz most nem volt annyira jo, és a mustar sem (bár az legutobb még rettenetesebb volt, mar-mar gyanakodtunk, hogy megromlott :D); viszont utána a tökös-mákos kárpotolt mindenert :)
süti beállítások módosítása